Dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-4 dni roboczych, zazwyczaj realizowane są w ciągu 24h
w wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może się wydłużyć, poinformujemy cię o tym mailowo.
Jeśli zależy Ci na szybkiej dostawie twojego zamówienia, napisz do nas kontakt@szyteznatury.pl lub zadzwoń +48 518 304 684 staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej i brać pod uwagę indywidualne prośby.
Wysyłka zamówień przekraczających 300zł na terenie Polski jest DARMOWA.
koszt wysyłki zamówień poniżej 300zł:
15zł paczkomat inpost (przedpłata)
15zł kurier inpost (przedpłata)
19zł paczkomat inpost (pobranie)
19zł kurier inpost (pobranie).
Koszt wysyłki zagranicznej: 30zł*
*Koszt wysyłki do Wielkiej Brytanii: 50zł
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej dpd lub poczty polskiej
Zwroty
Na odstąpienie od umowy sprzedaży masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz go odręcznie na wzór załączonego poniżej pliku. Pamiętaj, aby zawrzeć wszystkie informacje).
2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić.
Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia dołącz dowód zakupu (paragon), formularz odstąpienia od umowy. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.
3. Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty.
Przejdź do strony WYGODNE ZWROTY, w której nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w paczkomacie lub innych punktach kurierskich.
4. Poczekaj na zwrot pieniędzy.
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwrot należności zostanie dokonany w tej samej formie płatności, która została użyta podczas zakupu. Jeśli wybrałaś/eś płatność za pobraniem pamiętaj o wpisaniu numeru konta w formularzu odstąpienia od umowy.
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW:
I. Wszystkie produkty mogą być zwrócone w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, wysyłkowo na wskazany na dole strony adres.
II. Koperta kurierska w której otrzymasz swoje zamówienie posiada podwójny pasek klejący, może być wykorzystana do zwrotu zamówienia.
III. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
IV. Można dokonać zwrotu kilku zamówień w jednej przesyłce. Prosimy o dołączenie do każdego zwracanego zamówienia osobno wypisanego formularza zwrotu.
V. Zwracany produkt nie może posiadać oznak użytkowania:
– Ubrudzenia, zakurzenia, zapachów, wyprania;
– Uszkodzenia;
VI. Nie wysyłamy powiadomień mailowych z informacją o otrzymaniu przesyłki zwrotnej – prosimy zachować numer nadania paczki.
VII. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
VIII. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej płatności.
IX. Po negatywnym rozpatrzeniu zwrotu (ze względu na uszkodzenie produktu, ubrudzenie, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po regulaminowym terminie), przekażemy na wskazany w zamówieniu adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
X. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny produkt zostanie odesłany po opłaceniu przez klienta kosztów wysyłki na wskazane w wiadomości e-mail konto bankowe.
XI. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz doręczanych osobiście.
XII. Nie można zwrócić produktów zakupionych w naszym sklepie online do sklepów stacjonarnych, w których dostępne są nasze produkty.
Towary zwracane prosimy kierować na adres:
Malia szyte z natury
Wilanów 37a
28-300 Jędrzejów